Daar gaan we dan - Reisverslagen van Rick Bon - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan - Reisverslagen van Rick Bon - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan

Na in augustus te zijn afgestudeerd en daarna 8 maanden full-time te hebben gewerkt, is het tijd voor mij om wat van de wereld te gaan zien.
Mijn reis begint op donderdag 9 mei, morgenochtend dus, met een vlucht van Amsterdam via Warschau naar Beijing.
Mijn reisplan ziet er als volgt uit qua landen: China, Vietnam, Thailand, Cambodja, Laos, Australië en Nieuw Zeeland.

De adrenaline in mijn lijf is inmiddels aardig gestegen de laatste week. Ik kan daarom eigenlijk ook niet wachten om morgen in het vliegtuig te stappen naar Beijing, op zoek naar het grote avontuur!!

Ik wil graag iedereen heel erg bedanken voor de leuke berichten die ik heb mogen ontvangen over de plannen van mijn reis. Het is nu echt de hoogste tijd om de dingen te gaan doen die ik zou willen doen.

Ik probeer jullie, als het even uitkomt, goed op te hoogte te houden van mijn reis.

Tot over 8 maanden, of zoiets :)

Rick

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

Exploring the East Coast

25 Maart 2014

Goodbye New Zealand, back to Oz!

15 Maart 2014

Sweet As New Zealand :)

16 Februari 2014

Goodbye Cardwell, Klaarmaken voor New Zealand

31 December 2013

Onverwachts thuis en straks alweer weg!
Rick

Actief sinds 22 April 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21786

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 31 December 2013

Daar gaan we dan

Landen bezocht: